ΙΝΚΑ ΔΤ 318/25.11.11
Το τηλεφωνικό κέντρο του ΙΝΚΑ δέχεται συχνές καταγγελίες καταναλωτών για υπερβολικές χρεώσεις της ΔΕΗ υπέρ ΕΕΤΗΔΕ.
Πολλές επισκέψεις στα γραφεία μας καταναλωτών με τους λογαριασμούς της ΔΕΗ στο χέρι και μαζί και την ανεργία, η την απόδειξη της πενιχρής σύνταξης.
Πολλοί μας λένε πως έστειλαν αυτό το sms έλαβαν απάντηση επικύρωσης και τις λέξεις ‘‘σας ευχαριστούμε θα σας ενημερώσουμε’’. Μετά σιωπή, των αμνών ???
Το ΙΝΚΑ ΓΕΝΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ, ενημερώνει τους καταναλωτές της ΔΕΗ για όσους είναι μέλη του, να επισκέπτονται τα γραφεία μας Δευτέρα έως Παρασκευή 9:00 – 13:00, αφού έχουν μαζί τους φωτοτυπία του λογαριασμού, βεβαίωση λάθους και ΕΤΑΚ η Ε9.
Το ΙΝΚΑ θα προβαίνει σε άμεσες δικαστικές ενέργειες, προκειμένου να δοθεί η δυνατότητα σε κάθε καταναλωτή να επιτύχει την διόρθωση των τετραγωνικών μέτρων και καταβολή του ορθού ποσού υπέρ ΕΕΤΗΔΕ, η την απαλλαγή του.
Αυτά μέχρι να κριθεί η Αίτηση Ασφαλιστικών Μέτρων που καταθέσαμε και εκδικάζεται την 30.11.2011 στο Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών ώρα 13:00.
Οι ενδιαφερόμενοι που μπορούν καλούνται να παραβρεθούν μαζί μας εκεί.