• Πρόσφατα
ΡΟΖ ΤΗΛΕΦΩΝΑ :ΤΟ ΙΝΚΑ ΑΠΑΙΤΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΦΡΑΓΗ ΣΤΟΥΣ ΚΑΚΟΠΟΙΟΥΣ

ΡΟΖ ΤΗΛΕΦΩΝΑ :ΤΟ ΙΝΚΑ ΑΠΑΙΤΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΦΡΑΓΗ ΣΤΟΥΣ ΚΑΚΟΠΟΙΟΥΣ

8 Δεκεμβρίου, 2013
Ανάκληση τυριών Cheddar λόγω παρουσίας του μικροβίου Listeria Monocytogenes

Ανάκληση μπαρών πρωτεΐνης

17 Απριλίου, 2025
ΕΥΧΕΣ από τον πρόεδρο και το ΔΣ του ΙΝΚΑ

ΕΥΧΕΣ από τον πρόεδρο και το ΔΣ του ΙΝΚΑ

14 Απριλίου, 2025
Άλλο ένα ακριβό Πάσχα για τους πολίτες καταναλωτές 

Άλλο ένα ακριβό Πάσχα για τους πολίτες καταναλωτές 

13 Απριλίου, 2025
Όχι άλλο δούλεμα με τις τιμές των καυσίμων.

Όχι άλλο δούλεμα με τις τιμές των καυσίμων.

8 Απριλίου, 2025
Θέλουμε ελέγχους και όχι λόγια χωρίς ουσία

Θέλουμε ελέγχους και όχι λόγια χωρίς ουσία

3 Απριλίου, 2025
Όχι στην εισαγωγή αιγοπροβάτων στην Ελλάδα

Όχι στην εισαγωγή αιγοπροβάτων στην Ελλάδα

30 Μαρτίου, 2025
Kοινή δράση Συνήγορος του Καταναλωτή με την ΕΣΕΕ

Kοινή δράση Συνήγορος του Καταναλωτή με την ΕΣΕΕ

17 Μαρτίου, 2025
15 Μαρτίου παγκόσμια ημέρα καταναλωτή

15 Μαρτίου παγκόσμια ημέρα καταναλωτή

13 Μαρτίου, 2025
Η Ε.Ε. αλλάζει τις προδιαγραφές των κινητών συσκευών προς όφελος των Καταναλωτών & του Περιβάλλοντος

Η Ε.Ε. αλλάζει τις προδιαγραφές των κινητών συσκευών προς όφελος των Καταναλωτών & του Περιβάλλοντος

12 Μαρτίου, 2025
Ανάκληση τυριών Cheddar λόγω παρουσίας του μικροβίου Listeria Monocytogenes

Ανάκληση τυριών Cheddar λόγω παρουσίας του μικροβίου Listeria Monocytogenes

8 Μαρτίου, 2025
Αίτηση ακυρώσεως ΔΙΚΑΠ κατά Υπουργείου Ανάπτυξης για την πιστοποίηση καταναλωτικών οργανώσεων

Αίτηση ακυρώσεως ΔΙΚΑΠ κατά Υπουργείου Ανάπτυξης για την πιστοποίηση καταναλωτικών οργανώσεων

28 Φεβρουαρίου, 2025
Η ακρίβεια καλά κρατάει παρά τις διαψεύσεις της κυβέρνησης 

Η ακρίβεια καλά κρατάει παρά τις διαψεύσεις της κυβέρνησης 

27 Φεβρουαρίου, 2025
  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Aπορρήτου
  • Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων
  • Πολιτική Cookies
Παρασκευή, 9 Μαΐου, 2025
ΙΣΤΟΤΟΠΟΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ
  • Σύνδεση
  • Αρχική
  • ΙΝΚΑ
    • Τι είναι το ΙΝΚΑ
    • Ιστορία – Όραμα – Στόχοι
    • Καταστατικό ΙΝΚΑ
    • Διοικητικό Συμβούλιο
    • Ενώσεις – Μέλη
  • Δελτία Τύπου
    • Συνεντεύξεις
    • Περιοδικά – Εκδόσεις
  • Δράσεις – Εκδηλώσεις
    • Δράσεις – Εκδηλώσεις
    • Συλλογικές Αγωγές
    • Επιτροπές
    • Προγράμματα Ε.Ε.
    • Αποτελέσματα Ερευνών
  • Κατηγορίες Άρθρων
    • 3η Ηλικία
    • ΑΜΕΑ
    • Ασφάλειες
    • Γυμναστήρια – Ινστιτούτα Αδυνατίσματος
    • Διατροφή
    • Εποχιακά
    • Κοινωνικά Αγαθά
      • Ενέργεια
      • Ύδρευση
      • Υγεία
      • Εκπαίδευση
      • Μεταφορές
      • Τηλεπικοινωνίες
    • Κοινωνικά Θέματα
    • Οικονομία
    • Παραπλανητική Διαφήμιση
    • Περιβάλλον
    • Πρωτογενής Παραγωγή
    • Ταξίδια – Καταλύματα
    • Τεχνολογία
    • Τράπεζες
  • Καταναλωτές
    • Ενημέρωση – Συμβουλές
    • Νομοθεσία & Δικαιώματα Καταναλωτή
    • Ευρωπαϊκά Θέματα
    • Προσωπικά Δεδομένα
    • Ψηφιακά Δικαιώματα
    • Δικαίωμα Υπαναχώρησης
    • Οδηγός Καταναλωτή
    • Καταγγελίες – Παράπονα
    • Φόρμα Καταγγελίας
    • Φόρμα Εγγραφής Μέλους
  • Επικοινωνία
Χωρίς Αποστέλεσμα
View All Result
  • Αρχική
  • ΙΝΚΑ
    • Τι είναι το ΙΝΚΑ
    • Ιστορία – Όραμα – Στόχοι
    • Καταστατικό ΙΝΚΑ
    • Διοικητικό Συμβούλιο
    • Ενώσεις – Μέλη
  • Δελτία Τύπου
    • Συνεντεύξεις
    • Περιοδικά – Εκδόσεις
  • Δράσεις – Εκδηλώσεις
    • Δράσεις – Εκδηλώσεις
    • Συλλογικές Αγωγές
    • Επιτροπές
    • Προγράμματα Ε.Ε.
    • Αποτελέσματα Ερευνών
  • Κατηγορίες Άρθρων
    • 3η Ηλικία
    • ΑΜΕΑ
    • Ασφάλειες
    • Γυμναστήρια – Ινστιτούτα Αδυνατίσματος
    • Διατροφή
    • Εποχιακά
    • Κοινωνικά Αγαθά
      • Ενέργεια
      • Ύδρευση
      • Υγεία
      • Εκπαίδευση
      • Μεταφορές
      • Τηλεπικοινωνίες
    • Κοινωνικά Θέματα
    • Οικονομία
    • Παραπλανητική Διαφήμιση
    • Περιβάλλον
    • Πρωτογενής Παραγωγή
    • Ταξίδια – Καταλύματα
    • Τεχνολογία
    • Τράπεζες
  • Καταναλωτές
    • Ενημέρωση – Συμβουλές
    • Νομοθεσία & Δικαιώματα Καταναλωτή
    • Ευρωπαϊκά Θέματα
    • Προσωπικά Δεδομένα
    • Ψηφιακά Δικαιώματα
    • Δικαίωμα Υπαναχώρησης
    • Οδηγός Καταναλωτή
    • Καταγγελίες – Παράπονα
    • Φόρμα Καταγγελίας
    • Φόρμα Εγγραφής Μέλους
  • Επικοινωνία
Χωρίς Αποστέλεσμα
View All Result
ΙΣΤΟΤΟΠΟΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ
Χωρίς Αποστέλεσμα
View All Result
Αρχική Τηλεπικοινωνίες

ΡΟΖ ΤΗΛΕΦΩΝΑ :ΤΟ ΙΝΚΑ ΑΠΑΙΤΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΦΡΑΓΗ ΣΤΟΥΣ ΚΑΚΟΠΟΙΟΥΣ

Δελτίο Τύπου 479/2013

INKA Από INKA
8 Δεκεμβρίου, 2013
σε Δελτία Τύπου, Καταγγελίες - Παράπονα, Τηλεπικοινωνίες
0 0
A A
ΡΟΖ ΤΗΛΕΦΩΝΑ :ΤΟ ΙΝΚΑ ΑΠΑΙΤΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΦΡΑΓΗ ΣΤΟΥΣ ΚΑΚΟΠΟΙΟΥΣ

ΔΤ 479 08.11.13

ΡΟΖ ΤΗΛΕΦΩΝΑ :ΤΟ ΙΝΚΑ ΑΠΑΙΤΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΦΡΑΓΗ ΣΤΟΥΣ ΚΑΚΟΠΟΙΟΥΣ
Το ΙΝΚΑ μετά από  καταγγελίες που δέχτηκε  έστειλε εξώδικη επιστολή σε όλες τις εταιρείες Κινητής Τηλεφωνίας με κοινοποίηση στην  Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων και στην Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων και ζητά να γίνει φραγή σε αυτά τα τηλέφωνα.Δεσμεύεται να ενημερώσει τους καταναλωτές ποια απάντηση θα δώσει κάθε εταιρεία Κινητής τηλεφωνίας ή και ακόμα την απουσία απάντησης. Ακολουθεί το κείμενο:
ΠΡΟΣ 
Εταιρείες Κινητής τηλεφωνίας
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
  • Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων
  • Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων
Αθήνα 7/11/13
ΚΛΗΣΕΙΣ ΑΠΟ «ΡΟΖ ΤΗΛΕΦΩΝΑ»
Κύριοι,
Σας ενημερώνουμε ότι έχουμε σωρεία καταγγελιών από καταναλωτές ότι (με τα τηλέφωνα που σας επισυνάπτουμε στο συνημμένο παράρτημα) γίνονται αναπάντητες κλήσεις και στέλνονται μηνύματα και, νομίζοντας πως πρόκειται για δικούς τους ανθρώπους από το εξωτερικό, οι συνδρομητές καλούν στους αριθμούς αυτούς, οι οποίοι αντιστοιχούν σε ροζ τηλέφωνα, με αποτέλεσμα να χρεώνονται με υψηλό κόστος ενώ υπάρχει κίνδυνος να γνωστοποιηθεί σε κακοποιούς  ο τηλεφωνικός κατάλογος του κάθε κινητού.
          Γι’ αυτήν την παρανομία υπάρχουν πολλά δημοσιεύματα στον Τύπο και στο Διαδίκτυο. Αν έχετε αμφιβολία ότι πρόκειται όντως για ροζ τηλέφωνα, μπορείτε να το διαπιστώσετε. Παρακαλούμε να διακόψετε αμέσως κάθε δυνατότητα επικοινωνίας από αυτά τα τηλέφωνα προς και από τους συνδρομητές σας, και να τους  προστατεύσετε όπως έχετε τη νομική και ηθική υποχρέωση. Γνωρίζετε, όπως γνωρίζουμε, πολύ καλά, ότι έχετε αυτή την τεχνική δυνατότητα. Διαφορετικά, από τη λήψη του παρόντος, ο καταναλωτής δεν έχει καμία υποχρέωση να πληρώσει για τη χρήση αυτών των τηλεφώνων.
Περιμένουμε εντός μιας βδομάδας την γραπτή απάντησή σας την οποία θα κοινοποιήσουμε στους καταναλωτές, όπως και τυχόν απουσία απάντησης.
Για το ΙΝΚΑ
Υ.Γ.
-Το ΙΝΚΑ θα διερευνήσει, σε συνεργασία με τα ΜΜΕ, την προέλευση και ιδιοκτησία των παραπάνω τηλεφώνων, και αν υπάρχει οικονομικό όφελος σε τρίτους από αυτά τα τηλέφωνα.
ΙΝΚΑ – ΔΤ 486 30.11.13
ΚΑΚΟΒΟΥΛΕΣ ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΕΣ ΚΛΗΣΕΙΣ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΠΕΛΑΤΩΝ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ
ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ
Το ΙΝΚΑ, μετά από σωρεία καταγγελιών από συνδρομητές κινητής τηλεφωνίας, σχετικά με αναπάντητες κλήσεις και μηνύματα, που αντιστοιχούν σε ροζ τηλέφωνα και άλλα, με αποτέλεσμα να χρεώνονται οι ίδιοι με υψηλά ποσά από κακοποιούς, έστειλε προς όλες τις εταιρείες Κινητής Τηλεφωνίας σχετικές πανομοιότυπες  επιστολές, με κοινοποιήσεις (ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ και ΑΡΧΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ), για την αντιμετώπιση και διακοπή αυτής της πρακτικής.
Το ΙΝΚΑ ζήτησε να διακοπεί αμέσως κάθε δυνατότητα επικοινωνίας με αυτά τα τηλέφωνα από και προς τους συνδρομητές, ώστε αυτοί να προστατευτούν με κάθε τρόπο.
Και ενώ οι δύο εταιρείες (VODAFON & COSMOTE) απάντησαν και έδειξαν τουλάχιστον τη στοιχειώδη διάθεση συνεργασίας για την αντιμετώπιση του προβλήματος, ηWIND αρνήθηκε, τελείως αντιδεοντολογικά και προσχηματικά, ακόμα και να παραλάβει την επιστολή!
Μετά από αυτά, η επιστολή θα σταλεί και με εξώδικο στην εταιρεία WIND, για να το παραλάβει, μαζί με την έκκληση για συνεργασία με το ΙΝΚΑ, την ΕΕΤΤ και άλλους φορείς για την προστασία των καταναλωτών.
Ελπίζουμε πως το συμβάν οφείλεται σε αβλεψία υπαλλήλου της εταιρείας. Διαφορετικά, υπενθυμίζουμε στη WIND (που είναι μια ιδιωτική εταιρεία που υπάρχει χάρη στους πελάτες της, όπως πολλές άλλες) ότι, οφείλει να σέβεται τους συνδρομητές της, αλλά και τους θεσμούς προστασίας των πολιτών και τη δεοντολογία και τα κεκτημένα του Καταναλωτικού Κινήματος.
Με βάση τα παραπάνω, είναι υποχρεωμένη να παραλαμβάνει όλες τις επιστολές που απευθύνονται σε αυτήν ως Νομικό Πρόσωπο ή τίθενται υπόψη στελεχών της. 
Οφείλουμε να επισημάνουμε ότι η Wind μετά το δημοσίευμα του Δ.Τ. 486 απάντησε τελικά στο ΙΝΚΑ, ακολουθούν οι απαντήσεις των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας:

 

Tags: ΑπάτεςΔικαιώματαΚαταναλωτές
ShareTweet
15 Μαρτίου παγκόσμια ημέρα καταναλωτή

15 Μαρτίου παγκόσμια ημέρα καταναλωτή

13 Μαρτίου, 2025
Αίτηση ακυρώσεως ΔΙΚΑΠ κατά Υπουργείου Ανάπτυξης για την πιστοποίηση καταναλωτικών οργανώσεων

Αίτηση ακυρώσεως ΔΙΚΑΠ κατά Υπουργείου Ανάπτυξης για την πιστοποίηση καταναλωτικών οργανώσεων

28 Φεβρουαρίου, 2025
Όχι άλλα Τέμπη

Όχι άλλα Τέμπη

27 Φεβρουαρίου, 2025
ΜΠΟΪΚΟΤAΖ 19 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ΗΜEΡΑ ΤΕΤAΡΤΗ 

ΜΠΟΪΚΟΤAΖ 19 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ΗΜEΡΑ ΤΕΤAΡΤΗ 

7 Φεβρουαρίου, 2025
Συνάντηση του νέου Υπ. Ανάπτυξης Τ. Θ. με μέλη του ΙΝΚΑ-ΓΟΚΕ

Συνάντηση του νέου Υπ. Ανάπτυξης Τ. Θ. με μέλη του ΙΝΚΑ-ΓΟΚΕ

26 Ιανουαρίου, 2025
ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΚΡΙΒΕΙΑΣ 17/1/23 – 11:00 – Πλατεία Κάνιγγος

ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΚΡΙΒΕΙΑΣ 17/1/23 – 11:00 – Πλατεία Κάνιγγος

11 Ιανουαρίου, 2024
  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Aπορρήτου
  • Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων
  • Πολιτική Cookies

© 2025 Technical Support by Digilink.

Χωρίς Αποστέλεσμα
View All Result
  • Αρχική
  • ΙΝΚΑ
    • Τι είναι το ΙΝΚΑ
    • Ιστορία – Όραμα – Στόχοι
    • Καταστατικό ΙΝΚΑ
    • Διοικητικό Συμβούλιο
    • Ενώσεις – Μέλη
  • Δελτία Τύπου
    • Συνεντεύξεις
    • Περιοδικά – Εκδόσεις
  • Δράσεις – Εκδηλώσεις
    • Δράσεις – Εκδηλώσεις
    • Συλλογικές Αγωγές
    • Επιτροπές
    • Προγράμματα Ε.Ε.
    • Αποτελέσματα Ερευνών
  • Κατηγορίες Άρθρων
    • 3η Ηλικία
    • ΑΜΕΑ
    • Ασφάλειες
    • Γυμναστήρια – Ινστιτούτα Αδυνατίσματος
    • Διατροφή
    • Εποχιακά
    • Κοινωνικά Αγαθά
      • Ενέργεια
      • Ύδρευση
      • Υγεία
      • Εκπαίδευση
      • Μεταφορές
      • Τηλεπικοινωνίες
    • Κοινωνικά Θέματα
    • Οικονομία
    • Παραπλανητική Διαφήμιση
    • Περιβάλλον
    • Πρωτογενής Παραγωγή
    • Ταξίδια – Καταλύματα
    • Τεχνολογία
    • Τράπεζες
  • Καταναλωτές
    • Ενημέρωση – Συμβουλές
    • Νομοθεσία & Δικαιώματα Καταναλωτή
    • Ευρωπαϊκά Θέματα
    • Προσωπικά Δεδομένα
    • Ψηφιακά Δικαιώματα
    • Δικαίωμα Υπαναχώρησης
    • Οδηγός Καταναλωτή
    • Καταγγελίες – Παράπονα
    • Φόρμα Καταγγελίας
    • Φόρμα Εγγραφής Μέλους
  • Επικοινωνία

© 2025 Technical Support by Digilink.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, συναινείτε στη χρήση cookies. Επισκεφτείτε την Πολιτική Cookies.